luni, 9 mai 2011

Vremea, adversara weekendurilor noastre

A venit primăvara ... pleacă primăvara ... şi noi nu am avut timp să ne bucurăm de ea. Am zâmbit când nişte prieteni stabiliţi în Canada mi-au spus că acolo este o vorbă ,, primăvara a fost într-o joi '' . I-am compătimit dar acum constat cu tristeţe că încep să ni se potrivească aceste cuvinte.
Aşteptăm din martie fiecare rază de soare. Înfloresc copacii şi nu-i mai sesizăm în atmosfera rece care aminteşte de toamnă.
Interesant este că în wekend vremea urâtă aproape excelează. Ne alungă de la concerte,  aşa cum a fost sâmbătă în cazul Shakirei, ne strică plimbările în aer liber sau nu ne lasă să ne dezmorţim pe un teren de sport.
Nu vreau să devenim pesimişti dar îmi vine în minte refrenul:

Primavara, care-ai fost
Nu veni, n-ai nici un rost
Poti sa pleci suntem reci
Iarna ni-i pe veci.

Sau poate este timpul să căutăm căldura în altceva. Să (re)citim o carte bună, să (re)vedem un film de antologie sau să facem o sută de lucruri mărunte pe care ni le-am propus şi le-am dat la o parte când afară vremea bună ne-a îmbiat şi noi    i-am răspuns necondiţionat.

Şi fiindcă o floare poate readuce zâmbetul pe buze eu vă dăruiesc câteva....






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu