duminică, 1 mai 2011

Nunta regală

Vineri a avut loc cel mai mediatizat eveniment din ultima vreme, nunta regală dintre prinţul William şi Catherine Middleton, deveniţi după nuntă duce şi ducesă de Cambridge.
Pro sau contra monarhie, cei mai mulţi dintre noi am dorit să vedem măcar câteva imagini de la eveniment. Am avut astfel acces la o sărbătoare colectivă în care am constat că britanicii sunt ataşaţi încă de Casa Regală, turişti care au urmărit entuziasmaţi nunta aclamând ca cei mai fideli supuşi ai Reginei, o defilare de modă, stil şi celebrităţi, o organizare a activităţilor în care s-a urmărit un orar precis şi un protocol marca ,,casa Windsor” .

Ce mi-a plăcut ?

Pare superficial dar m-a amuzat şi binedispus expoziţia de pălării de toate culorile şi mai ales de toate formele dar în primul rând mi-au plăcut mirii. Transmit naturaleţe şi bună-cuviinţă. Într-o lume în care tinerii îşi aleg ,,idoli’’ în funcţie de un hit, de un gol, de mărimea silicoanelor existenţa unor modele care să arate cumpătare chiar şi în bogăţie, comportament civilizat chiar atunci când ar putea face excese şi îşi îndeplinesc cu responsabilitate datoriile ce le revin sunt binevenite.

Ce nu mi-a plăcut ?

Transformarea evenimentului într-un uriaş act de comerţ . De la miile de replici ale inelului de logodnă, la steguleţe cu cei doi sărutându-se, căni, poze, perne, baloane, Londra, Anglia, a devenit un mare bazar iar ,,epidemia’’ vânzărilor de astfel de obiecte tinde să se răspândească şi pe alte meleguri. Era de aşteptat dar cu toate astea când vezi îmbrăţişarea cu atâta uşurinţă a kitschului tot nu poţi să treci cu uşurinţă mai departe.

Dar în final trebuie să rămânem cu imaginea frumoasă a unor tineri care se iubesc, care s-au maturizat împreună şi au păşit cu speranţă în căsnicie asemeni altor milioane de cupluri.

Pentru pozele oficiale realizate la Buckingham Palace de Hugo Burnand urmăriţi linkul Poze oficiale de la nunta regală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu